Vrienden van Piet (21+)

Ben jij ouder dan 21? Ook dan is er plek voor jou bij Scouting Mondriaan! (ssst: als je 18 of ouder bent, ben je ook welkom)
De Vrienden van Piet is de Stam (Plusscouts) van Scouting Mondriaan. Of je nou 21 bent of 81, je bent van harte welkom! Wij hebben om de week een opkomst en proberen twee weekendkampen te organiseren per jaar.

Waar en wanneer?
De Vrienden van Piet hebben hun opkomst op vrijdagavond, eens in de twee weken, van 20:00 tot 22.30. Daarna ontspannen/chillen we meestal nog bij een knapperend haardvuurtje, dus kan het nog wel even duren voordat iedereen naar huis gaat!

Komen kijken
Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Kom vier keer vrijblijvend kijken en meedoen.  Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Meer informatie? Kijk dan bij lid worden.