Gebouw

Het clubhuis bestaat uit 6 lokalen van verschillende formaten en is op te splitsen in twee gedeelten. Elk deel kan plaats bieden aan 30 personen. Allebei de delen zijn voorzien van toiletten, douches en een keuken. In de centrale hal is er een badkamer speciaal voor invaliden. Hieronder is een plattegrond te zien. Bekijk hier de aanwezige faciliteiten zoals meubilair, keukeninventaris en zakelijke benodigdheden.

Plattegrond gebouw Scouting MondriaanIndeling gebouw

• Gespiegeld gebouw, in te delen in twee helften
  • 2 x groot lokaal (12 x 5,5 meter)
  • 4 x middelgroot lokaal
  • In elk lokaal een houtkachel
  • 2 x keuken
  • 2 x natte ruimte met 2 toiletten, 1 urinoir, 2 douches, grote wasbak
  • Invalidetoilet met douche

Bekijk foto’s van het gebouw.

Terrein
Het clubgebouw van Scouting Mondriaan staat in een bosrijke omgeving met genoeg ruimte voor een groot spel. Aan alle kanten afgesloten door hekken, met maar twee toegangswegen, waarvan eentje begaanbaar voor auto’s. Het is openbaar terrein maar in de praktijk zeer rustig. Naast het gebouw ligt een kampvuurkuil met een podium. Op het terrein direct om het gebouw heen zijn diverse velden waar activiteiten ondernomen kunnen worden. Achter het gebouw is een getegeld plaatsje van circa 40 m2, de rest van het terrein is onverhard. Op de verschillende grotere en kleinere open plekken rondom het clubhuis is in overleg ruimte voor een extra tent. Het gehele gebouw is voorzien van buitenverlichting welke per deel ingeschakeld kan worden. Op het terrein is een kleine kampvuurkuil waar voor circa 50 personen.

Om te kijken hoe de omgeving van het clubhuis er uit ziet en wat daar te doen is klikt u hier. Tariefinformatie vind u hier.

Hier kunt u de beschikbaarheid van het clubhuis bekijken en eventueel contact opnemen met de beheerder om een reservering te plaatsen.