Jongerentak (18-21 jaar)

speltaktekens_lijn2_roverscoutsBen jij tussen de 18 en 21 jaar, heb je een eigen mening en heb je wel zin in leuke buitenlandse uitstapjes? Word dan roverscout bij de Jongerentak van Scouting Mondriaan en organiseer samen met andere jongeren je eigen kampen en activiteiten.
Ga met je vrienden outdooractiviteiten doen, op avontuur in Noorwegen of hiken in de Zwitserse bergen. Als je wilt, kun je ook leiding worden waarbij je leuke activiteiten voor jeugdleden organiseert en begeleidt.

Waar en wanneer?
De Jongerentak komt iedere vrijdagavond samen in ons clubgebouw in het bos de Bokkeduinen in Amersfoort. We beginnen om 20.00 uur en eindigen om 22.30 uur.

Komen kijken
Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Kom vier keer vrijblijvend kijken en meedoen.  Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Meer informatie? Kijk dan bij lid worden of download de Scouting Mondriaan – Speltakflyer_roverscouts.