Scouting iets voor jou?
Lijkt het je leuk om op zaterdag met ons mee te doen of wil je meer informatie over scouting bij Scouting Mondriaan? Meld je dan aan via het aanmeldformulier. Je mag dan vrijblijvend op zaterdag komen kijken en meedoen. Weet je het nog niet zeker? Kom dan zeker kijken! Na maximaal vier keer kijken, kun je beslissen of je lid wordt. Je krijgt dan een inschrijfformulier toegestuurd.

Lijk het je leuk om leiding te worden of een andere vrijwilligerstaak te vervullen? Klik dan hier!

Wachtlijst
Op dit moment hebben we een korte wachtlijst voor de Welpen op zaterdagmiddag en de Scouts op zaterdagochtend, en een langere wachtlijst voor de Bevers en de Welpen op zaterdagochtend.

Bij het aanmelden zullen we je zo snel mogelijk laten weten wanneer er ongeveer ingestroomd kan worden. Je kunt dan, als er plek is, vier keer komen kijken en als het bevalt kun je lid worden door ons welkomstpakket in te vullen en terug te sturen.

Aanmeldformulier
Door het invullen van het aanmeldformulier wordt je niet gelijk automatisch lid. Onze ledenadministratie neemt zo snel mogelijk contact met je op. Let op: je ontvangt een e-mail vanuit de ledenadministratie. Deze kan als SPAM aangemerkt worden (maar is het natuurlijk niet)!

Lees hier meer over het beleid van de ledenadministratie. Heb je nog andere vragen, vraag het dan aan de ledenadministratie via ledenadministratie@scoutingmondriaan.nl.