Leden

In het submenu vind je informatie over onze Kledinglijn (en insignes), hoe je je kunt uitschrijven, hoe Scouting Mondriaan omgaat met jouw privacy en de visie van Scouting Mondriaan op de sociale veiligheid binnen Scouting Mondriaan. Kan je bepaalde informatie niet vinden geef dat dan door via Contact.

Je kunt het Gezondheidsformulier downloaden door hier te klikken. Een digitaal inschrijfformulier download je hier.

De complete jaarplanner is, inclusief datums van de Groepsraad en bijzondere opkomsten van diverse speltakken, hier te vinden.

Ons complete logo kan je hier downloaden.

Scouting OnLine (SOL) is het administratiesysteem van Scouting Nederland, waar ook wij gebruik van maken. Je kunt heel gemakkelijk zelf je gegevens aanpassen. Hier kun je een handige handleiding vinden voor het gebruik van SOL.
Let op: de (bege)leiding ontvangt geen bericht van een aanpassing in SOL. Geef daarom aanpassingen ook, liefst per e-mail, door aan de betreffende speltak!

Lees hier meer over het beleid van de ledenadministratie. Hier lees je meer over bijvoorbeeld verhuizen van speltak (ochtendgroep <–> middaggroep) en over het overvliegen naar de gewenste speltak voor Bevers en Welpen die gaan overvliegen.