Bevers (5-7 jaar)

speltaktekens_lijn2_beversSamen met vriendjes en vriendinnetjes beleven de bevers bij Scouting Mondriaan iedere week de leukste en spannendste avonturen.

De leden van 5 tot 7 jaar worden bij Scouting bevers genoemd. Bevers doen samen leuke spelactiviteiten in het bos. Daarnaast wordt er spelenderwijs kennis gemaakt met de meer “serieuze” scoutingdingen als samenwerking, knopen en tochten lopen.

Waar en wanneer?
De bevers komen iedere zaterdag samen in ons clubgebouw in het bos de Bokkeduinen in Amersfoort. We beginnen om 10.00 uur en eindigen om 12.30 uur.

Komen kijken
Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Kom vier keer vrijblijvend kijken en meedoen.  Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Meer informatie? Kijk dan bij lid worden of download de Scouting Mondriaan – Speltakflyer_bevers.