Ontdek Scouting

Welkom bij Scouting Mondriaan! Elke zaterdag hebben zo’n 150 kinderen en jongeren in ons clubhuis in de Bokkeduinen een leuke actieve ochtend of middag. Van renspellen tot vuur maken en van creatieve activiteiten tot leren samenwerken. Scouting is divers en scouting staat voor uitdaging & plezier!
Heb jij zin in avontuur? Of vind je het gewoon super leuk om samen met vrienden en vriendinnen lekker buiten te spelen? Dan is Scouting echt wat voor jou!

Scouting Mondriaan staat open voor iedereen, of je nu jong of oud bent.20130420_102845 Iedereen kan meedoen aan het Scoutingspel. Al vanaf 5 jaar ben je welkom. Bij Scouting wordt gewerkt met verschillende leeftijdsgroepen. Misschien weet je wel dat er bij scouting ‘Welpen’ zijn, maar heb je ook wel eens gehoord van de Bevers? Of de Explorers? Onder Leeftijdsgroepen kun je zien welke groep bij jou of bij jouw kind past.