Explorers (15-18 jaar)

speltaktekens_EXPLORER_DBen jij tussen de 15 en 18 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan explorer! De explorers organiseren hun eigen activiteiten zoals een expeditie in binnen- of buitenland. Ga met je vrienden zwerven in Zweden, op kamp in Luxemburg of zeilen in Zeeland. Ook organiseren ze spectaculaire evenementen en uitdagende outdooractiviteiten.

Explorers organiseren hun eigen activiteiten en maken hun eigen programma. Je krijgt veel ruimte om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Ook buitenlandse reizen en internationale evenementen kunnen deel uitmaken van het programma.

Waar en wanneer?
De explorers komen iedere zaterdag samen in ons clubgebouw in het bos de Bokkeduinen in Amersfoort. We beginnen om 10.00 uur en eindigen om 12.30 uur.

Komen kijken
Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Kom vier keer vrijblijvend kijken en meedoen.  Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Meer informatie? Kijk dan bij lid worden of download de Scouting Mondriaan – Speltakflyer_explorers