Welpen (7-11 jaar)

speltaktekens_lijn2_welpen

Iedere week iets nieuws, geks, spannends, uitdagends, en avontuurlijks beleven: dat is Scouting voor de welpen.

Kinderen van 7 tot 11 jaar heten bij Scouting welpen. Zij houden zich bezig met creativiteit en spel, maar zijn ook op een speelse manier bezig met echte scoutingactiviteiten als knopen, pionieren en vuur maken.  Samenwerking word steeds belangrijker, maar genieten is het allerbelangrijkst.

Waar en wanneer?
De welpen komen iedere zaterdag samen in ons clubgebouw in het bos de Bokkeduinen in Amersfoort. We hebben drie welpengroepen. Twee ochtendgroepen zijn er van 10.00 tot 12.30 en de middaggroep is er van 14.00 tot 16.30.

Komen kijken
Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Kom vier keer vrijblijvend kijken en meedoen.  Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Meer informatie? Kijk dan bij lid worden of download de Scouting Mondriaan – Speltakflyer_welpen.
Let op! In verband met de maximumgrootte van een welpentak is het mogelijk dat je eerst even op een wachtlijst geplaatst wordt.