Scouts (11-15 jaar)

speltaktekens_SCOUTS_DBen jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Kom dan snel een keer kijken bij de scouts van Scouting Mondriaan  en beleef uitdagende avonturen!

Samen met je nieuwe vrienden doe je bij de scouts supergave dingen! Je doet uitdagende spelen in het bos, maakt je eigen megakatapult of touwbrug en bakt zelf een pizza op een vuurtje.

Waar en wanneer?
De scouts komen iedere zaterdag samen in ons clubgebouw in het bos de Bokkeduinen in Amersfoort. We hebben twee scoutsgroepen. De ochtendscouts zijn er van 10.00 tot 12.30 en de middagscouts van 14.00 tot 16.30.

Komen kijken
Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Kom vier keer vrijblijvend kijken en meedoen.  Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Meer informatie? Kijk dan bij lid worden of download de Scouting Mondriaan – Speltakflyer_scouts.