Scouting Mondriaan

Scouting Mondriaan is een jonge, moderne scoutinggroep in Amersfoort. De groep bestaat uit circa 150 jeugdleden en 50 vrijwilligers. Jeugdleden hebben hun opkomsten elke zaterdagochtend of zaterdagmiddag in hun eigen leeftijdsgroep van maximaal 28 kinderen. Daarnaast zijn er weekendkampen, een zomerkamp en activiteiten met de hele groep.

Scouting Mondriaan heeft één bevergroep (5-7 jaar), 3 welpengroepen (7-11 jaar), 2 scoutsgroepen (11-15 jaar), een explorergroep (15-18 jaar), een roverscoutsgroep (18-21 jaar) en een plusscoutsgroep (18+). Alle groepen zijn gemengd, Scouting Mondriaan heeft geen aparte groepen voor jongens of meisjes. Lees hier meer over de verschillende leeftijdsgroepen, hier over kosten en benodigdheden en hier als je lid wilt worden.