Bereikbaarheid

Het bezoekadres van Scouting Mondriaan is:
Barchman Wuytierslaan 43
3819 AB  Amersfoort

Neem voor het postadres contact op met de verhuurcoördinator.

Let op: kom je met de auto lees de opmerking onder de kaart!

Met de auto
Het adres van Scouting Mondriaan wordt door oudere navigatiesystemen niet herkend. Het makkelijkst is om te rijden naar de Barchman Wuytierslaan 41 en vanaf daar de routebeschrijving te volgen. Je kunt ook het coördinaat 52.15102370952408, 5.3534833387990375 gebruiken om bij de ingang van het bospad te vinden.

Let op: parkeren voor of in de buurt van de slagboom bij de ingang vanaf de Barchman Wuytierslaan is verboden door het parkeerbeheer van de gemeente!

Vanuit Utrecht / Zwolle (A28) / Apeldoorn (A1/A28)
Neem vanaf de A28 afslag Amersfoort-Zuid (N221). Borden Dierenpark volgen. Na de spoorwegovergang gelijk rechts het bos in, links het bospad achter de slagboom volgen, 1e mogelijkheid links, ongeveer 100m verder vindt u de accommodatie van Scouting Mondriaan.

Vanuit Amsterdam:
A1 richting Amersfoort, afslag Bunschoten/Amersfoort nemen, richting A’foort aanhouden. Richting Dierenpark aanhouden. Voorbij Dierenpark, na pannekoekenhuis de Kabouterhut, links voor de spoorwegovergang het bos in, links het bospad achter de slagboom volgen, 1e mogelijkheid links, ongeveer 100m verder vindt u de accommodatie van Scouting Mondriaan.

Openbaar Vervoer
Neem vanaf station Amersfoort bus 70 richting Hilversum. Stap uit op halte Daam Fockemalaan, deze halte ligt naast de ingang van ons bospad. Loop circa 20 meter terug richting de spoorwegovergang en ga vóór de spoorwegovergang links het bos in. Ga voorbij de slagboom en blijf het pad volgen tot de eerste links. Hier vindt u na ongeveer 100 meter het clubgebouw van Scouting Mondriaan. Het is ook beloopbaar (+/- 25 minuten lopen, 2 km)

Op de fiets
Op de fiets is het gebouw bereikbaar vanaf twee kanten. Vanuit de Barchman Wuytierslaan zit de ingang naast de spoorwegovergang schuin tegenover pannekoekenrestaurant de Kabouterhut. Een andere mogelijkheid is om achter Sportpark Bokkeduinen het bos in te gaan. Fiets om het voetbalveld heen en houdt dan in het bos rechts aan.