Bestuur

Het bestuur bestaat uit een tweetal leiding, een drietal oud-leiding en een aantal enthousiaste ouders van leden van Scouting Mondriaan die, sommigen al jarenlang, zich belangeloos inzetten om ervoor te zorgen dat de leiding en de leden een zo goed mogelijk scoutingseizoen kunnen hebben. Zo is Edwin Sjoers onze Voorzitter, Eric Wolthuis onze Penningmeester en Tjarco Tiegelaar onze Secretaris. Hagar Augustijn is nadat zij gestopt is als Scoutsleiding onze Praktijkbegeleider. Sinds 2023 is Corien Peters ook Prakijkbegeleider bij Scouting Mondriaan. Daarnaast is Menno Nieuwenhuyse onze groepsbegeleider (behalve voor de Explorers). Hij heeft als taak ervoor te zorgen dat alle leiding begeleid wordt en beschikt over de kwalificaties die je als leiding moet hebben. Menno Nieuwenhuyse is daarnaast ook Explorerbegeleiding. Nynke is na een aantal jaren leiding te zijn geweest nu Algemeen Bestuurslid. Tot slot is Dylan, naast Explorerbegeleiding, Algemeen bestuurslid en daarnaast betrokken bij de Materiaalcommissie. Zo zijn ouders van (oud-)leden, en de (oud-)leiding beiden vertegenwoordigd in het bestuur.

Heeft u vragen voor het bestuur? Vul dan via onderstaande links een contactformulier in, er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Let op: deze contactmogelijkheden zijn niet bedoeld voor verhuuraanvragen of vragen voor de ledenadministratie!

Edwin SjoersVoorzitter
Eric WolthuisPenningmeester
Tjarco TiegelaarSecretaris
Menno NieuwenhuyseGroepsbegeleider en lid van de commissie Communicatie en PR