Kledinglijn

Vesten en t-shirts

Scouting Mondriaan heeft een eigen kledinglijn. Deze bestaat uit een t-shirt, een trui (met capuchon) en een sweater (zonder capuchon). Allen worden geleverd in Mondriaan-blauw met een gedrukte opdruk van ons logo voorop en de tekst Scouting Mondriaan Amersfoort op de rug.

De truien en sweaters zijn te koop in onze webshop. Bestellingen worden door een externe partij geleverd, gedrukt en verzonden. U ontvangt de producten zo het hele jaar door gemakkelijk bij u thuis! Verzendkosten variëren van € 5,99 tot  7,99 op basis van het totaalbedrag van uw bestelling. De gemiddelde levertijd is zo’n 10 werkdagen.

Van de T-shirts hebben we nog een flinke voorraad op het clubhuis liggen. Deze worden op vaste momenten verkocht, veelal tijdens groepsopkomsten zoals het overvliegen en de Boerenkoolfuif. U wordt als ouder/verzorger van te voren over geïnformeerd wanneer deze plaatsvinden. De kosten van een t-shirt zijn momenteel €15,- (restanten €10,-).

Is een Mondriaan t-shirt of fleece-vest te klein geworden voor uw kind? Plaats dan een ‘advertentie’ op het bord in de hal van het scoutinggebouw! U kunt dus ook kijken op het bord als u een (tweedehands) t-shirt of fleece-vest wilt hebben.

Badges

Via de (bege)leiding van de speltak kunt u een compleet installatiepakket of de benodigde badges aanschaffen.

Het installatiepakket bevat alles wat je nodig hebt op je uniform (installatie- en speltaktekens, Scouting Mondriaan das, naambandje, badge en regiobadge). Installatiepakket €14,50

De onderdelen hiervan zijn ook los te koop. Hieronder volgen de prijzen:
Scouting Mondriaan das €7,50
Scouting Mondriaan naambandje €0,50
Scouting Mondriaan badge €1,50
Regio Utrechtse Heuvelrug badge €1,-
Scouting Nederland installatieteken €2,-
Scouting Nederland speltakteken €2,-

Daarnaast is je Scoutfit natuurlijk niet compleet zonder Scouting Mondriaan dasring! Deze is voor €2,50 verkrijgbaar.

Voor speciale bestellingen kunt u een e-mail sturen naar kledinglijn@scoutingmondriaan.nl.