Tarieven

Hieronder vindt u de verhuurtarieven van het clubhuis van Scouting Mondriaan in Amersfoort. Wilt u een reservering plaatsen of een offerte aanvragen? Neem dan contact op met de Verhuurcoördinator.

Kijk voor een overzicht van het clubhuis op de plattegrond onder Gebouw. Om te zien of het clubhuis beschikbaar is kunt u kijken op de beschikbaarheidskalender.

Periode Heel Gebouw Half Gebouw
Week €1.700,00 €1000,00
Weekend
(zaterdag tussen 9.00 en 15.00 uur
niet beschikbaar)
Niet mogelijk
Nacht €500,00 €275,00
Dag €500,00 €275,00
  • De borgsom bedraagt € 250,00.
  • Voor de afvalverwijdering moet € 50,00 per gebouwhelft per huurperiode betaald worden.

Beschikbaarheid

• Bekijk de beschikbaarheid in de beschikbaarheidskalender
  • In de zomerperiode is het clubhuis te huur van zaterdag 13.00 uur tot de zaterdag erna tot 11.00 uur.
  • Tijdens de weekenden wordt het clubhuis sporadisch verhuurd. Op vrijdagavond en zaterdag overdag wordt het gebouw gebruikt door Scouting Mondriaan en is daardoor niet beschikbaar voor huurders.

• Helaas is het niet mogelijk het clubhuis te huren voor feesten. Alleen in overleg met de verhuurder kunnen eventueel uitzonderingen worden gemaakt.

Type- en programmeerfouten voorbehouden. Genoemde prijzen zijn indicatief.