Gebouw huren

Midden in het bos de Bokkeduinen aan de Zuid-West kant van Amersfoort staat het mooie houten gebouw van Scouting Mondriaan. Doordeweeks en tijdens schoolvakanties is het gebouw beschikbaar voor huurders. Wilt u het gebouw in het weekend huren? Overleg dan met onze verhuurcoördinator over de mogelijkheden.

Het clubhuis bestaat uit 6 lokalen van verschillende formaten en is op te splitsen in twee gedeelten. Elk deel kan plaats bieden aan 30 personen. Allebei de delen zijn voorzien van toiletten, douches en een keuken. In de centrale hal is er een badkamer speciaal voor invaliden. Bekijk de plattegrond.

Het bos is openbaar terrein, maar is in de praktijk zeer rustig. Daarom voelt de Bokkeduinen als het ware als een ‘eigen’ stuk bos. Het is een perfecte plek voor bijvoorbeeld:

• Jeugdorganisaties als scouting, YMCA, Jong Nederland
  • Sportverenigingen
  • Schoolkampen
  • BSO’s
  • Outdoorbedrijven
  • Organisatiebureaus
  • Opleidingen en trainingen
  • Vergaderingen en heidagen

Wil je meer weten? Bekijk dan het gebouw, foto’s, de faciliteiten, de omgeving en bereikbaarheid, de beschikbaarheid en de tarieven op deze website, of neem contact op met onze verhuurcoördinator.