Waar vind je ons?

foto clubhuis

Scouting Mondriaan heeft een fantastisch clubhuis in het bos de Bokkeduinen in Amersfoort. Elke groep heeft een eigen lokaal in het clubhuis dat in 2010 nieuw gebouwd is. Bij het gebouw liggen twee kampvuurplekken. Rondom het gebouw hebben wij een groot stuk eigen bos beschikbaar voor de activiteiten.

Barchman Wuytierslaan 43
3819 AB Amersfoort

Secretariaat Scouting Mondriaan
Noordewierweg 50
3812 DL Amersfoort

Voor huurders en andere bezoekers
Heeft u ons gebouw gehuurd of komt u ons gebouw bezoeken? Parkeer dan gerust bij ons gebouw. Op deze pagina vindt u een uitgebreide routebeschrijving.

Voor leden
We verzoeken leden en hun ouders om met de fiets naar het gebouw te komen.
Op de fiets is het gebouw bereikbaar vanaf twee kanten. Vanuit de Barchman Wuytierslaan zit de ingang naast de spoorwegovergang schuin tegenover Pannekoekenrestaurant de Kabouterhut. Een andere mogelijkheid is om achter Sportpark Bokkeduinen het bos in te gaan. Fiets om het voetbalveld heen en houdt dan in het bos rechts aan.

Toch met de auto? Parkeer dan bij Sportpark Bokkeduinen en loop dan verder naar het clubhuis. Loop om het voetbalveld heen en houdt dan in het bos rechts aan  (circa 10 minuten). Let op: parkeren voor of in de buurt van de slagboom bij de ingang vanaf de Barchman Wuytierslaan is verboden door het parkeerbeheer van de gemeente!